√ПОЛОЖЕННЯ про комісію з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації
√Методичні рекомендації Розгляд звернень громадян
НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ,
ЩО РЕГЛАМЕНТУЮТЬ РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
√2. Закон України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 р. № 393 (з наступними змінами)
√5. Закон України «Про державну службу» вiд 16 грудня 1993 р. № 3723 (з наступними змінами)
√8. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади "
√9. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858Про затвердження Класифікатора звернень громадян
√10. Розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 20 лютого 2008р. № 46 «Про організацію виконання в області Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
√11. Розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 23 липня 2009р. № 223 «Про організацію виконання в області постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”»
√13. Розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.2013 № 15 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації у 2012 році»